Poznaj nas bliżej

Agnieszka Pastuszka

Psycholog. Absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego. Odbyła liczne kursy i szkolenia związane z terapią dzieci, młodzieży i dorosłych.

Ukończyła czteroletni kurs psychoterapeutyczny w Ośrodku Szkoleń systemowych w Krakowie, przygotowujący do uzyskanie certyfikatu psychoterapeuty rodzinnego. Uczestniczyła w rocznym szkoleniu poznawczo- behawioralnym dzieci i młodzieży Warszawskiego Centrum Terapii Poznawczo – Behawioralnej. Odbyła liczne kursy przygotowujące do pracy z dziećmi z autyzmem oraz w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej. Skończyła kursy I i II stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała uczestnicząc w stażach między innymi w: Katedrze Psychoterapii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego –  Oddział leczenia zaburzeń nerwicowych i behawioralnych, w Katedrze Psychiatrii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego – Zakład Terapii Rodzin.

W ostatnich latach prowadziła konsultacje prywatne świadcząc usługi psychologiczne i psychoterapeutycznie. Współpracowała również z: Placówką Opiekuńczo- wychowawczą typu specjalistycznego, z wieloma Niepublicznymi Przedszkolami i Szkołami, Niepubliczną Poradnią Psychologiczno – Pedagogiczną, jak również Ośrodkiem Pomocy Społecznej.

Gabriela Bochniarz

 

Absolwentka psychologii Uniwersytetu Jagielońskiego oraz Studium Terapii Dzieci i Młodzieży w Dolnośląskim Centrum Psychoterapii. Obecnie w trakcie studiów podyplomowych Psychologia Kliniczna Dzieci i Młodzieży na SWPS. 

Odbywa liczne kursy i szkolenia, nieustannie poszerzając swoją wiedzę. 

 

Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobyła podczas pracy w szkole podstawowej. oraz licznych przedszkolach Współpracowała ze Stowarzyszeniem Siemacha w Krakowie. 

Aneta Pochylska

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego na wydziale Filozoficznym na kierunku Psychologia. Ukończyła kurs terapii poznawczo-behawioralnej.

 

Specjalizuje się w terapii dzieci ze spektrum autyzmu oraz zespołu Aspergera oraz dzieci z zaburzeniami emocji, prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe z zakresu kompetencji społecznych i emocjonalnych oraz z elementami Treningu Umiejętności Społecznych.

Swoje doświadczenie nabywała na OddzialeKlinicznym Psychiatrii Dorosłych, Dzieci i Młodzieży w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie oraz w Polskim Stowarzyszeniu Terapii Behawioralnej. Na co dzień pracuje w Niepublicznym Przedszkolu Integracyjnym oraz Niepublicznej Poradni Psychologiczno – Pedagogicznej.

Doświadczenie zawodowe zdobywała uczestnicząc w stażach między innymi w: Katedrze Psychoterapii Collegium Medicum Uniwersytetu Jagiellońskiego –  Oddział leczenia zaburzeń nerwicowych i behawioralnych..

 

Anna Rudzińska

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Jagielońskiego Wydziału Filozoficznego. Obecnie studentka studiów podyplomowych w Wyższej Szkole Kształcenia Zawodowego na kierunku przygotowanie pedagogiczne. 

Doświadczenie zawodowe zdobywała na licznych warsztatach, szkoleniach i praktykach. Odbyła liczne kursy przygotowujące do pracy z dziećmi i młodzieżą ze spektrum autyzmu oraz problemami emocjonalnymi. Ukończyła kurs Trening Umiejętności Społecznych I i II stopnia.

Na co dzień pełni funkcję psychologa w Publicznym Przedszkolu, Niepublicznym Przedszkolu Terapeutycznym oraz Domu Pomocy Społecznej. Prowadzi zajęcia indywidualne i grupowe o charakterze terapeutycznym, edukacyjnym i kompensacyjnym min. trening umiejętności społeczno – emocjonalnym, trening kontroli złości, terapię zajęciową. Regularnie rozwija swoją wiedzę uczestnicząc w szkoleniach branżowych.

W pracy terapeutycznej kieruje się empatią, zrozumieniem i indywidualnym podejściem do klienta.

 

 

 

 

 

Klaudia Stangierska

Psycholog, Mediator sądowy. Absolwentka Krakowskiej Akademii im. Andrzeja Frycza Modrzewskiego w Krakowie oraz Studiów podyplomowych z zakresu Przygotowania Pedagogicznego w Instytucie Studiów Podyplomowych „Pedagogium” w Gliwicach. 

Specjalizuje się w pracy z małymi dziećmi, dziećmi w wieku szkolnym oraz całą rodziną. 

Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi z zaburzeniami rozwoju, deficytami rozwojowymi a także z zaburzeniami ze spektrum autyzmu oraz zespołu Aspergera. Pomaga w problemach szkolnych, trudnościach emocjonalnych oraz społecznych. 

Doświadczenie zawodowe nabywała poprzez liczne kursy, szkolenia, praktyki  wolontariaty oraz  pracę w Przedszkolu Terapeutycznym oraz Poradniach Psychologiczno-Pedagogicznych. 

W swojej pracy wykazuje się empatią, indywidualnym podejściem do każdej osoby oraz chęcią budowania autentycznych relacji.

 

Maria Kudroń

Psychoterapeuta, socjoterapeuta, pedagog oraz dziennikarka edukacyjna. W swojej pracy wykorzystuje terapię systemową, humanistyczną, elementy terapii skoncentrowanej na rozwiązaniach oraz metody szkoły mediolańskiej.

Pracowała jako moderator grup samopomocowych w Centrum Zdrowia Psychicznego w Wieliczce, w Stowarzyszeniu Siemacha. Prowadzi zajęcia dla dzieci i rodziców wspierające rozwój i komunikację w Domu Kultury Podgórze. Obecnie pracuje w Ośrodku Psychoterapii Rozwoju i Edukacji w Wieliczce oraz Krakowskiej Szkole Montessori.

Prowadzi terapię rodzinne, terapie indywidualne, pracuje z dziećmi i młodzieżą indywidualnie oraz grupowo. Wspiera rodziców poprzez konsultacje rodzicielskie i warsztaty dla rodziców.

Jest współautorką terapii wspierającej dzieci, prowadzonej na duńskich klockach bobles- projekt Zwierzątkowo. Metoda wspiera sonsomotorykę i umiejętności komunikacji w grupie, ze szczególnym uwzględnieniem dzieci z nadpobudliwością,  nieśmiałych i wycofanych w relacjach rówieśniczych. 

Posiada dyplom autorskiego programu Miasteczko, uprawniającego do prowadzenia zajęć grupowych dla dzieci ze szkół podstawawych.

Joanna Giszterowicz

Psycholog Absolwentka Filozofii oraz Studiów Humanistycznych na Uniwersytecie Jagielońskim. Ukończyła studium z Pedagogiczne UJ oraz Szkołę Trenerów Zarządzania MATRIK oraz kurs aejkoterapii. Jako współpracowniczka działu edukacji Polskiej Akcji Humanitarnej w ramach Sieci Trenerów, prowadziła liczne szkolenia z zakresu edukacji rozwojowej skierowane do zróżnicowanych grup odbiorców, zarówno dzieci i młodzieży jak i dorosłych. 

Uczestniczka licznych Kręgów Kobiet, nieustannie poszerzająca swoje doświadczenia i eksplorująca tematykę kobiecego rozwoju. 

Jej obecna zainteresowania obejmują kulturotwórcze i egzxystalno-psychologiczne znaczenie symboli i archetypów i ich przełożenie na obszar codziennego doświadczania, szczególnie poprzez zastosowanie metod bajkoterapii, treningu twórczości, wizualizacji i pracy z ciałem. 

Prywatnie pełnoetatowa trenerka i animatorka dla dwójki żywiołowych maluchów, wielbicielka hamaka i dobrej literatury.

  

Agnieszka Sargautis

Psycholog o kierunku Psychologia Kliniczna i Osobowości. Posiada przygotowanie pedagogiczne do zawodu nauczyciela. 

Ukończyła studia podyplomowe na kierunku Resocjalizacja i Socjoterapia oraz Psychologia Kryzysu i Interwencja Kryzysowa. 

Obecnie jest w trakcie kursu Psychoterapii Poznawczo – Behawioralnej oraz studiów Wczesnego Wspomagania Rozwoju Dziecka.

Posiada uprawnienia do prowadzenia Treningu Umiejętności Społecznych i Treningu Kontroli Złości dla dzieci i młodzieży. 

Doświadczenie zdobyła pracując w przedszkolach, w Środowiskowym Ośrodku Pomocy Psychologicznej dla Dzieci i Młodzieży, w Ośrodku Resocjalizacyjna – Socjoterapeutycznym dla chłopców. 

Specjalizuje się w pracy z dziećmi i młodzieżą z trudnościami w sferze emocjonalno – społecznej, z zagrożeniem niedostosowaniem społecznym, osobami w kryzysach oraz poradnictwie i psychoedukacji rodziców.

Praca jest jej pasją, wierzy, że nie ma sytuacji bez wyjścia, są tylko takie, w których poszukiwanie rozwiązania trwa trochę dłużej, a zaangażowanie, konsekwencja i wsparcie zawsze przynoszą oczekiwane efekty.

Sylwia Krukowska

 

Psycholog, terapeuta zajęciowy, psychoterapeuta w trakcie czteroletniego szkolenia psychoterapii poznawczo-behawioralnej w ośrodku Centrum CBT, rekomendowanym przez PTTPB, członek Polskiego Towarzystwa Terapii Poznawczej i Behawioralnej. 

Posiada przygotowanie pedagogiczne a także ukończony kurs terapii poznawczo-behawioralnej dzieci i młodzieży. 

Posiada doświadczenie w pracy z dziećmi, młodzieżą i osobami dorosłymi, które zdobywała m.in w Stowarzyszeniu Pomocy Dzieciom Niepełnosprawnym Krok za Krokiem w Zamościu, Warsztatach terapii zajęciowej, Stowarzyszeniu “Ognisko” w Krakowie, Szpitalu klinicznym im.dr. Józefa Babińskiego w Krakowie, placówkach oświatowych w Krakowie i na terenie powiatu krakowskiego.  

Specjalizuje się w pracy terapeutycznej z dziećmi i młodzieżą, szczególnie w obszarze trudności wychowawczych i adaptacyjnych, trudności w relacjach rówieśniczych, zaburzeń lękowych w tym mutyzm wybiórczy i PTSD, ADHD, kryzysów i konfliktów okołorozwodowych. 

Pracuje również z osobami z niepełnosprawnością intelektualną i ruchową, MPD i spektrum autyzmu. 

W swojej pracy bazuje na relacji z klientem, współpracy i etyce zawodowej, stale poddaje się superwizji.

Agata Młynarska

Psycholog, absolwentka Wydziału Filozoficznego Uniwersytetu Jagiellońskiego, a także studiów podyplomowych na kierunkach Przygotowanie Pedagogiczne, Doradztwo Zawodowe, Socjoterapia.

Ukończyła kurs Psychoterapia dzieci i młodzieży – ujęcie poznawczo-behawioralne oraz liczne szkolenia i warsztaty psychologiczne, szczególnie dotyczące pracy z dziećmi z trudnościami rozwojowymi, w tym w spektrum autyzmu i ADHD.

Doświadczenie zawodowe w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała pracując w różnych placówkach – świetlicach środowiskowych i socjoterapeutycznych oraz prowadząc zajęcia i warsztaty o różnorodnej tematyce w przedszkolach i szkołach.

 Przez kilka lat pracowała w Niepublicznej Szkole Podstawowej dla Dzieci ze Spektrum Autyzmu jako koordynator terapii, wspierając uczniów, rodziców i nauczycieli. Obecnie pracuje jako psycholog prowadząc zajęcia indywidualne w zakresie rozwoju kompetencji społeczno-emocjonalnych, komunikacyjnych i poznawczych dla uczniów rozwijających się neuroatypowo.

Joanna Sikorska

Magister Psychologii pracujący z dziećmi w wieku szkolnym. Swoje doświadczenie zdobyła poprzez praktyki w Centrum Zdrowia Psychicznego na oddziale dziennym, pracę w placówkach szkolnych, a także prowadząc spotkania, warsztaty i obozy o tematyce rozwojowej, psychoedukacyjnej dla dzieci, młodzieży oraz ich opiekunów.

Istotny jest dla niej rozwój zawodowy, dlatego stale poszukuję narzędzi, technik oraz informacji, dzięki którym zwiększa swoje umiejętności pomocy potrzebującym. Nieustannie poszerza swoją wiedzę poprzez uczestnictwo w kursach i szkoleniach.

Mottem przewodnim pracy z klientem jest pełne zaangażowania słuchanie i rozumienie potrzeb, tak aby czuł się odpowiednio zaopiekowany. Zdaję sobie sprawę z tego, że droga do zmiany (poznania siebie) może być trudna i kręta, dlatego warto mieć na niej towarzysza. W gabinecie liczy się stworzenie bezpiecznej i przyjaznej atmosfery, pełnej troski, wzajemnego zaufania i szacunku.

Roksolana Zatvarnytska

Absolwentką „Psychologii klinicznej z neuropsychologią”, obecnie odbywam studia podyplomowe z Psychologii edukacyjnej na Uniwersytecie Jagiellońskim. 

Swoje doświadczenie w pracy zdobywałam w żłobku, przedszkolu oraz placówce opiekuńczo- wychowawczej. Pracuje z dziećmi oraz młodzieżą do 18 roku życia. W swojej pracy podąża za dzieckiem oraz młodym człowiekiem, towarzysząc w doświadczanych, trudnościach oraz emocjach które wtedy przeżywają, dostarczając umiejętności, które pomagają sobie z nimi radzić. 

W swojej pracy korzysta z technik terapii poznawczo- behawioralnej, nauki poprzez zabawę, bajkoterapii oraz z elementów socjoterapii. Prowadzi konsultacje w dwóch językach: polskim i ukraińskim. 

 

Kamil Bizoń

Psycholog ze specjalnością kliniczną. W trakcie studiów podyplomowych z zakresu klinicznej diagnozy psychologicznej. Specjalizuję się w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz udziela wsparcia rodzicom. 

W pracy najczęściej wykorzystuje metody podejścia poznawczo-behawioralnego. W kontakcie z klientem cechuje go empatia, zrozumienie i uważność. Wyznaje zasadę, iż odpowiedni dobór technik, podążanie za potrzebami klienta i poszanowanie jego indywidualności są kluczem do rozwiązania problemu.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w prywatnym zakładzie opiekuńczo-leczniczym gdzie zajmował się prowadzeniem grup warsztatowych oraz indywidualnych konsultacji, w poradni psychologiczno-pedagogicznej, oraz Fundacji Sustinae współpracując z dziećmi, młodzieżą i całą rodziną.

Psychologia jest jego pasją, dlatego nieustannie poszerza swoje wiedzę i kompetencję, aby lepiej pomagać innym i czerpać więcej satysfakcji z pracy. 

Ewa Nyikó

Psycholog, coach, tutor, trener. Absolwentka Uniwersytetu SWPS, ukończyła psychologię o specjalności kliniczna dzieci i młodzieży. 

Doświadczenie zdobywała m.in. w Szpitalu Klinicznym im. dr. Józefa Babińskiego na oddziale dla dzieci i młodzieży oraz w Krakowskim Ośrodku Interwencji Kryzysowej. Regularnie rozwija swoją wiedzę i kompetencje, ukończyła liiczne kursy i szkolenia, m.in. Racjonalną Terapię Zachowań (RTZ) oraz Trening Umiejętności Społecznych (TUS) w Fundacji Pomoc Autyzm.

Obecnie jest nauczycielem akademickim na Uniwersytecie SWPS. Współpracuje z

fundacjami – jako tutor w fundacji „TDJ Foundation”, wspiera młodzież pomagając im

odkrywać i rozwijać swój potencjał oraz z Fundacją Wise Future Uniwersity, prowadząc

spotkania psychoedukacyjne dla nastolatków i ich rodziców. 

W swojej dotychczasowej pracy naukowej skupiła się na problematyce przemocy rówieśniczej i bullyingu.

Specjalizuje się w pracy z dziećmi i młodzieżą oraz prowadzi konsultacje dla rodziców w

zakresie zdrowia psychicznego i relacji z dziećmi w prywatnej poradni Educare. W pracy

terapeutycznej najważniejsze jest dla niej indywidualne podejście do klienta, bezpieczna

relacja pełna akceptacji i zrozumienia.

Paulina Sztaba

 

Psycholog, absolwentka Uniwersytetu Jagiellońskiego Wydziału Filozoficznego.

Doświadczenie w pracy z dziećmi i młodzieżą zdobywała uczestnicząc w stażu w

Młodzieżowym Ośrodku Wychowawczym, współpracując ze Szkołą Podstawową z

Oddziałami Integracyjnymi oraz prowadząc konsultacje prywatne.

Specjalizuje się w pracy z dzieci ze spektrum autyzmu oraz dziećmi i młodzieżą z

trudnościami emocjonalnymi.

Ukończyła szereg szkoleń z zakresu terapii dzieci z całościowymi zaburzeniami

rozwojowymi. Stale poszerza swoją wiedzę.

W pracy terapeutycznej kładzie nacisk na relację opartą na zaufaniu oraz budowaniu

bezpiecznej przestrzeni do rozwoju.

 

 

Opinie

Od naszych szczęśliwych klientów

Dane kontaktowe

Szanowni Państwo bardzo często się zdarza, że prowadzimy spotkanie i nie jesteśmy w stanie na bierząco odbierać telefonów. Dlatego bardzo prosimy o pozostawienie wiadomości smsowej lub mailowej.
Oddzwonimy

Zapraszamy do gabinetu w Krakowie lub Wieliczce
Adresy: